Ny Netbank Erhverv 

Vi har fået ny Netbank Erhverv og ny mobilbank til erhverv og foreninger. Vil du se en video med, hvordan den nye netbank virker, så hop længere ned på siden. 

Sådan logger du på
Du skal blot logge på netbank med
MitID privat eller NemID  medarbejdersignatur (nøglefil)
. Sidstnævnte bliver erstattet af MitID Erhverv, når Digitaliseringsstyrelsen er klar med denne løsning.   

Du henter ny mobilbank her: Google Play        App Store

Oftest stillede spørgsmål

Du finder svar på oftest stillede spørgsmål til den nye netbank for erhverv her:
FAQ om Netbank Erhverv

Seneste nyt i netbank

Gennemførte forbedringer i Netbank Erhverv
  • Udenlandske konti kan nu ses og betales fra i netbank
  • Mulighed for at slette flere gemte modtagere på en gang. Det giver mulighed for at få ryddet op i de dobbelte gemte modtagere.
  • Modtagers navn og IBAN-kontonr. ses nu ved godkendelse af importerede filer med udenlandske betalinger.
  • Mulighed for at overføre mellem egne konti uden behov for godkendelse af flere i forening
  • Mulighed for at rette i en betaling i kladdefunktionen
Kommende forbedringer

Kommer senere:

  • Dele-godkende en fil importeret via BankConnect
  • Mulighed for at importere fil der indeholder betalinger fra flere CVR-nr.
  • Vi arbejder løbende på at forbedre fejlbeskeder, så de bliver mere informative
  • Mulighed for at rette afviste betalinger i "Aktiviteter"

Endnu flere forbedringer er på trapperne.

Har du brug for yderligere hjælp?

Får du brug for hjælp, sidder vores hotline klar på telefon: 44 70 21 21. Her kan du få hjælp på hverdage mellem klokken 8.00 og 22.00 og i weekender mellem 11.00 og 20.00. 

Udenlandske konti

Den nye netbank er endnu ikke klar med udenlandske konti. Benytter du denne funktion skal du forsat blive i vores gamle netbank.

Video: Sådan bruger du ny Netbank Erhverv

Se vores korte videoer, der præsenterer netbanken, så du ved, hvor de forskellige ting ligger og kender de nye funktioner og forbedringer.  


Import af filer