Sparekassen Kronjylland er Danmarks bedste arbejdsplads for 3. gang i træk

Proceskonsulent til løbende optimering af både små processer og større projekter

Har du lyst til at udvikle og løbende forbedre processerne for både kunder og kolleger? Så har vi spændende udfordringer til dig i et af Danmarks 10 største pengeinstitutter.

Som proceskonsulent i Sparekassen Kronjylland skal du i samarbejde med kolleger på tværs af hele organisationen skabe processer, der både optimerer kundeoplevelsen og effektiviteten.

Du kommer til at skabe løsninger i et nyetableret team med tre øvrige proceskonsulenter. Da vi ikke har været i gang længe, kommer du med på holdet på et spændende tidspunkt, hvor du i særlig høj grad har mulighed for at påvirke vores procesoptimering og dit eget job.

 

Ansvar, udfordringer og plads til udvikling

I jobbet får du rig mulighed for at udfordre dig selv og blive en endnu bedre proceskonsulent, end du allerede er i dag. Det gør du blandt andet gennem et voksende ejerskab for dine opgaver og et spændende samarbejde med en bred kontaktflade, men også ved løbende at have adgang til sparring, ny viden og efteruddannelse, så du er fagligt opdateret.

I vores specialisthus på Frankrigsvej i Hammel bliver du en del af en stor og velfungerende intern supportafdeling med over 80 specialister. Du får derfor rig mulighed for at sparre med dygtige kolleger, der har et godt kollegialt fællesskab og kender hinanden på tværs af fagområder. Vi har et fælles mål om, at vi altid leverer en uovertruffen god service og kundeoplevelse. Det kommer du med din procesoptimering til at bidrage til.

 

Sådan bliver du en succes i jobbet:

Efter 100 dage tager du ansvar for dine opgaver og føler dig hjemme i Sparekassen Kronjylland. Det gør du især, fordi:

  • Du har gennemført vores 100 dages onboardingprogram, hvor du har lært dine kolleger og hverdagen i teamet godt at kende. Du har fået et grundigt indblik i dine arbejdsopgaver.

  • Din nysgerrighed og struktur gør, at du er hurtig til at sætte dig ind i vores måde at arbejde med procesoptimering. Du har været med til at kortlægge og optimere de første processer, og undervejs stiller du naturligt spørgsmål.

Efter 1 år er du blevet en vigtig og proaktiv spiller i vores procesoptimering. Det er især lykkedes, fordi:

  • Du driver med stor selvstændighed optimeringen af de processer, du har ansvaret for. Dit skarpe overblik og din metodiske tilgang til at analysere, styre og udarbejde procesgennemgange, gør nemlig, at du formår at holde snor i flere sideløbende projekter og kan forudse og afværge de fleste udfordringer for processen. Du er detaljeorienteret, men ikke i en grad, hvor du fortaber dig i detaljen og sætter fremdriften over styr.

  • Kolleger henvender sig til dig for at få hjælp, og du har let ved at indgå i de forskellige arbejdsgrupper på projekterne. Det har du, fordi du er imødekommende, nem at arbejde sammen med og dygtig til at formidle din faglighed. Du har gode kommunikationsevner både mundtligt og skriftligt – det drager du også nytte af, når du formidler nye eller udvalgte processer for kolleger.

  • Du trives med en alsidig hverdag, hvor du sammen med det øvrige procesteam arbejder med alt fra små procesændringer og vedligeholdelse af arbejdsgange og procesdokumentation til større projekter med mange involverede – heraf også processer der kræver IT-udvikling. Du deltager proaktivt i løsningen og udfordrer ’plejer’, når du har forslag til noget, vi kan gøre på en endnu bedre måde.

Vi er på udkig efter dig, der har nogle års erfaring med procesoptimering og måske allerede har erfaring med Lean, Six Sigma eller andre procesforbedringsmetoder. Derudover er det en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring med opgaver og processer i et pengeinstitut.

 

Derfor skal du også søge jobbet

Vi drømmer om, at vi er hinandens bedste jobmatch mange år frem i tid. Vi bakker derfor op om din succes i jobbet med rig mulighed for vidensdeling, sparring og dygtiggørelse.

Du bliver en del af en solid organisation, der er inde i en god udvikling blandt andet med åbning af flere nye afdelinger de seneste år. Det gør, at vi har mange forskellige jobmuligheder – også, hvis du på den lange bane får nye interesser.

Vi ved, at der er andet end arbejdet, der fylder i dit liv. Du får derfor også fleksible rammer, så du i høj grad har indflydelse på tilrettelæggelsen af din egen arbejdsdag – blandt andet med mulighed for hjemmearbejde. Du får også en attraktiv ansættelsespakke med blandt andet 7 ugers ferie og frihed, 11,65 % arbejdsgiverbetalt pension, 3,25 % i ferietillæg og sundheds-, tand- og ulykkesforsikring.

Klar til alsidige opgaver, et godt fagligt miljø og et spændende næste skridt i din karriere? Ansøg nu!

Danmarks bedste bankrådgivere

Vi har Danmarks bedste bankrådgivere

Det slår en ny undersøgelse fast, hvor analyseinstituttet Voxmeter har spurgt de danske privatkunder, hvor tilfredse de er med deres bankrådgiver. 

Læs mere

Ansvar, udfordringer og fællesskab

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 800 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar. 

Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.

Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.