Er du vores nye kollega?

Sabbatår i Forretningssupport?

Har du et sabbatår, som du har lyst til at bruge på at lære nyt? Og på at løse administrative opgaver, der bidrager til, at vores kunder får en god kundeoplevelse? Så venter dig her et tidsbegrænset job på et år i Forretningssupport.

I Sparekassen Kronjyllands Forretningssupport har vi travlt med at løse mange forskellige administrative opgaver for vores kunder og kolleger i vores 47 afdelinger. Nogle af disse opgaver har vi brug for din hjælp til, så kundernes sager kan blive behandlet, og kunderne kan få en god og effektiv service.

Vi hjælper med administrative opgaver inden for:

  • Bolig, herunder opgaver inden for omlægning af lån samt køb og salg af ejendom
  • Produktion af dokumenter til nye og eksisterende kunder
  • Onboarding af nye kunder, som vi naturligvis ønsker at give et godt førstehåndsindtryk af vores sagsbehandling og service
  • Administrative opgaver inden for pensionsområdet
  • Øvrige administrative ad-hoc-opgaver

Forretningssupport består af 88 medarbejdere og ledere, der arbejder inden for områderne: Boligsupport (privat og erhverv), Pension & Forsikring, Bobehandling, Ny kunde og Privatproduktion. Vi har til huse på Frankrigsvej i Hammel, som er et stort hus med cirka 100 specialister og sparringspartnere under samme tag. Det betyder, at der er erfarne kolleger klar til at hjælpe dig, men også, at vi i organisationen har flere kolleger, der ligesom dig har sabbatår eller er i studiejob.

Du er måske den rette, hvis…

Vi forestiller os, at du holder sabbatår. Det afgørende er, at du har lyst til at gøre en forskel for vores afdelinger og kunder, og at du har lyst til at få indsigt i, hvordan hverdagen fungerer i et større pengeinstitut. Vi har ingen krav til, at du kender de forskellige fagområder, vi hjælper med opgaver inden for.

Vi er især på udkig efter dig, der:

  • Kan arbejde selvstændigt og har en systematisk tilgang til opgaverne
  • Har lyst til med din opgaveløsning at være med til at skabe gode kundeoplevelser
  • Har en god forståelse for både mennesker og forretning
  • Er i stand til at håndtere fortrolige oplysninger
  • Har overblik og styr på detaljen – også når det går stærkt
  • Har et højt servicegen og godt humør

Hvad gør stillingen særligt attraktiv?

I Forretningssupport kan du se frem til at få ny viden om forskellige fagområder og arbejdsopgaver i et større pengeinstitut.. Vi brænder for et godt arbejdsflow og for at give en god service af høj kvalitet. Vi har et godt socialt sammenhold i afdelingen, ligesom vi er gode til at sparre med hinanden i det daglige arbejde.

Vi ser mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset køn, alder, seksuel orientering, religion, handicap, politisk overbevisning samt socialt og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Ansvar, udfordringer og fællesskab

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 800 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar. 

Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.

Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.