
Lederjob til erhvervsprofil: Bliv afdelingsdirektør for et stærkt hold i Holbæk
Du har nu chancen for at omgive dig med ambitiøse kolleger og samtidig blive en del af en stærk og velfungerende ledergruppe. Vi søger nemlig en inspirerende afdelingsdirektør, som sammen med - og gennem – afdelingens medarbejderne kan skabe resultater og styrke vores position i Holbæk og omegn endnu mere. Dig, der er nået til det sted i din karriere, hvor du selv har lyst til at sætte barren for, hvor højt et niveau en afdeling kan opnå, når det kommer til medarbejder- og kundetilfredshed.
Du må meget gerne have ledelseserfaring fra en lignende stilling, men det afgørende er, at du har de rette menneskelige og faglige kompetencer til at lede dygtige medarbejdere – krydret med viden om erhvervsområdet og SMV-segmentet.
Som afdelingsdirektør i Holbæk skal du:
- Skabe succes gennem engagerede medarbejdere – sammen med afdelingens erhvervskundechef og privatkundechef
- Lede og motivere med inspiration og tillid
- Sætte dig i førersædet i forhold til konkurrenter, så vi fortsat kan fastholde og tiltrække både kunder og dygtige medarbejdere.
- Have lyst til at angribe et stort og spændende markedsområde, hvor du sammen med resten af teamet er med til at fortsætte sparekassens gode kundevækst på både erhvervs- og privatområdet
Du bliver overordnet ansvarlig for afdelingens driftsledelse og udvikling. Det sker naturligvis med afsæt i Sparekasses strategi og værdisæt, som du i særlig grad skal kunne stå på mål for. Derudover får du din egen mindre portefølje – primært med spændende erhvervskunder. Vi håber derfor, at du har solid erfaring på erhvervsområdet, gode kreditkompetencer og et stærkt erhvervsnetværk i Holbæk. Der venter dig altså en alsidig stilling med både kundekontakt, rådgivning, lederopgaver – og rig mulighed for at udvikle dig endnu mere som leder.
Sådan bliver du en succes i jobbet
Efter 100 dage har du taget ansvar for din afdeling og dine opgaver og føler dig godt hjemme i Sparekassen. Det er lykkedes særligt godt, forbi:
- Du har gennemgået Sparekassens onboardingprogram, hvor du har lært dagligdagen i teamet at kende og er blevet introduceret til ledelsesopgaven hos os. Med din naturlige lyst til at skabe stærke relationer og resultater er vores ledelsesværktøjer og ledelsessprog hurtigt blevet en del af dit DNA
- Du har skabt en høj grad af tillid hos din afdelings 15 medarbejdere, da du først og fremmest har brugt energi på at forstå medarbejderne både i en personlig og faglig kontekst. Det har sammen med din passion for at arbejde målrettet med motivation gjort det let for dig at sætte en retning for teamets udvikling, ligesom du er kendt for at give konkret og motiverende feedback
- Du går foran ved at skabe gode relationer både til bestående og nye kunder og ved at udleve vores kundeløfter i din grundige rådgivning. Du viser ligeledes stor interesse for Holbæk by og de lokale netværk. Du bliver alt i alt opfattet som en god leder, der går foran, og som en konstruktiv og effektiv samarbejdspartner for de øvrige kolleger i Sparekassen.
Om et år er Holbæk fortsat kendt for sin høje kundetilfredshed og for tilfredse medarbejdere, der ønsker at videreudvikle forretningen. Det har du sammen med dine medarbejdere særligt sikret, da:
- Du er på forkant med medarbejdernes behov for udvikling. Du har med din nysgerrige og positive natur oparbejdet en tillidsfuld relation til den enkelte medarbejder og kender derigennem medarbejderens behov for ansvar og udvikling, så medarbejderen trives, udfordres og matcher kundernes behov. Samtidig understøtter du, at I skaber resultater som et hold
- Du har lyst og evner til at være den bærende kraft på salgsfremmende aktiviteter. Med dine gode kommunikationsevner formår du at oversætte den overordnede strategi til hverdag i afdelingen. Blandt andet giver du med en åben og ærlig dialog motiverende feedback til medarbejderne.
- Du måler din egen og dit teams succes på jeres evne til at skabe gode kundeoplevelser, der gør, at afdelingen kan fastholde og tiltrække privatkunder og lokale erhvervskunder.
- Du nyder at stå i spidsen for en afdeling, der er synlig i byen og bidrager til lokalsamfundet. Du har etableret et tæt samarbejde med netværk i byen og opfordrer medarbejderne til at tænke lokalt
Spændende lederstilling i solid organisation med vækst på Sjælland
Udover at du får ambitiøse kolleger, bliver du en del at en særdeles velfungerende ledergruppe på Sjælland. Her får du stærke lederkolleger at sparre med og udvikle dig sammen med. Sparekassen har åbnet flere nye afdelinger de seneste år – ikke mindst på Sjælland. Du bliver dermed en del af et solidt pengeinstitut i god udvikling.
Du bliver samtidig leder i en selvejende garantsparekasse, der kan tænke langsigtet, og som driver vores forretning i en balance mellem vores interessenter og med stor fokus på ordentlighed. Vi har en stærk familieorienteret forretningskultur, hvor vi har høje amibitoner om arbejdsglæde, og hvor vi kerer os om hinanden. Stærke personlige relationer er vores drivkraft. Vi investerer derfor mere tid i vores kunder end gennemsnittet af vores konkurrenter, ligesom uddannelse, sparring og dialog er en naturlig del af vores løbende samarbejde med og udvikling af ledere og medarbejdere i Sparekassen Kronjylland.
Du får stor indflydelse på din egen arbejdsdag og fleksible rammer, da vi ved, at arbejdet ikke er det eneste, der fylder i dit liv.
Vi ser mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset køn, alder, seksuel orientering, religion, handicap, politisk overbevisning samt socialt og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Ansvar, udfordringer og fællesskab
Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 800 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.
Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar.
Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.
Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.