Er du vores nye kollega?

Boligsupporter til private boligsager og inspirerende fagligt fællesskab

Ønsker du en specialistrolle, hvor du får rig lejlighed til at bringe dine kompetencer på boligområdet i spil? Så er det måske dig, vi mangler i vores team i Boligsupport Privat, der arbejder med Totalkreditsager for Sparekassen Kronjyllands privatkunder.

Du kommer til at bidrage til, at kunderne kan føle sig trygge i vores rådgivning og support, og du er med din behandling af alle former for bolig- og tinglysningssager med til at sikre, at vi kan udleve vores kundeløfter. Du bliver derfor en vigtig brik i Sparekassens høje kundetilfredshed og kan se frem til at blive en del af et fagligt inspirerende miljø. I Boligsupport får du nemlig 25 gode kolleger, der arbejder med boligsupport på privatområdet ligesom dig. Dem kommer du til at arbejde tæt sammen med – og får rig mulighed for at udvikle dig, din faglighed og vores opgaveløsning sammen med. Vi praktiserer stor åbenhed med hyppig faglig sparring. Samtidig er vi gode til at hjælpe hinanden og går op i, at vi har det sjovt sammen, mens vi skaber gode løsninger for kunder og kolleger.

 

Sådan bliver din hverdag

Det daglige arbejde består i at behandle alle former for bolig- og tinglysningssager: For eksempel udarbejdelse af lånetilbud i Totalkredit, ejendomsfinansieringsaftaler, effektuering af lån, efterfinansiering og naturligvis tinglysning. Herudover får du kontakt til vores kolleger i afdelingsnettet i forbindelse med udarbejdelse af boligsagerne. Der er altså tale om et afvekslende job, hvor du får mulighed for at følge alle faser af en boligsag.

Vi har en fælles pulje af boligopgaver. Hver morgen fordeler vi dagens arbejde, så vi sikrer, at vi i fællesskab når alle dagens deadlines og samtidig får arbejdet os godt ned i stakken af opgaver, som kan ligge over. Da du ikke har egne opgaver, vil du hver dag have fornemmelsen af, at du når i mål. Sammen med dine kolleger tager du hul på nogle nye opgaver, når du møder næste dag. Det er teamwork, når det er bedst.

I jobbet får du eftertragtet specialistviden og et stærkt team omkring dig. Dine 30 nærmeste kolleger har et bredt speciale inden for boligområdet – de 25 af dem beskæftiger sig som nævnt med privatkundernes boligsager. De har – ligesom du får – base i et dynamisk hus i Hammel, hvor vi er omkring 100 specialister og sparringspartnere under samme tag. Du får derfor rig adgang til vidensdeling og sparring i hverdagen.

 

Sådan bliver du en succes i jobbet:

Efter 100 dage tager du ansvar for dine opgaver og føler dig hjemme i Sparekassen Kronjylland. Det gør du især, fordi:

  • Du har gennemført vores onboardingprogram og deltaget på diverse kurser og sidemandsoplæring. Du har lært dagligdagen i Boligsupport Privat at kende og begynder at finde dit ståsted i teamet.
  • Du løser selvstændigt dine arbejdsopgaver med støtte og vejledning fra dine kolleger, som altid er klar til at hjælpe og assistere. Du er nysgerrig og holder dig ikke tilbage med at stille spørgsmål eller komme med input til teamet.
  • Hver dag nyder du godt af din store viden om finansiering af fast ejendom og ekspedition af boligsalg, boligkøb og omprioritering. Du er nemlig uddannet i den finansielle sektor og har på forhånd erfaring med ekspedition af boligsager og ved, hvor vigtigt det er for kunden, at vi leverer kvalitet til tiden.

 

Om 1 år er du en vigtig spiller i vores privatproduktion, og sammen med resten af teamet bidrager du til, at Sparekassen ikke bare har tilfredse kunder i dag, men også i morgen. Det lykkes især, fordi:

  • Du udfører dine opgaver med en høj grad af selvstændighed. Du tager ansvar for opgaver og løsninger, men også for at holde dig opdateret på vores fagområde, så du løbende udvikler dig selv og vores team.
  • Du kan se værdien i, at du som en del af boligsupportteamet supplerer kundens gode relation til sin personlige rådgiver og til Sparekassen Kronjylland. Det bidrager du blandt andet til ved at få boligsagernes flow til at køre så smidigt som muligt.
  • Du er løsningsorienteret og har et udpræget servicegen. Du bidrager hver dag til, at vores kunder får den bedste oplevelse inden for alle former for bolig- og tinglysningssager. Du sætter en høj standard for det serviceniveau, vi praktiserer over for kolleger i afdelingerne og Sparekassens kunder.
  • Afdelingens fællesskab og gode sparringsmiljø er du en aktiv del af, og du er anerkendt som en god samarbejdspartner og kompetent specialist. Det er du blandt andet, fordi du er fagligt stærk, og fordi du med dine gode kommunikationsevner har let ved både at yde sparring til kolleger i afdelingsnettet og til at formidle viden til dine kolleger i teamet.

Vi bakker op om din succes i jobbet med rig mulighed for vidensdeling, dygtiggørelse og adgang til relevante kurser. Vi drømmer nemlig om, at vi er hinandens bedst jobmatch mange år frem i tid.

 

Stærkt fællesskab og solidt pengeinstitut

Hos os bliver du en del af et solidt pengeinstitut, som er inde i en stærk udvikling. De seneste år har vi eksempelvis åbnet flere nye afdelinger, ligesom vi ifølge den seneste undersøgelse fra analysebureauet EPSI har Danmarks mest tilfredse bankkunder – både private og erhverv. Vi er dermed en stor, ambitiøs organisation, og vi har mange forskellige jobmuligheder - også hvis du på den lange bane får nye interesser.

Vi ved, at der er andet end arbejdet, der fylder i dit liv. Du får derfor også fleksible rammer, så du i høj grad får indflydelse på tilrettelæggelsen af din hverdag.

Klar til et spændende næste skridt i din karriere? Og til at blive en del af et både fagligt og sjovt fællesskab? Så ansøg nu!

Vi ser mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset køn, alder, seksuel orientering, religion, handicap, politisk overbevisning samt socialt og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Ansvar, udfordringer og fællesskab

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 800 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar. 

Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.

Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.