Form fremtidens løsninger for banksektorens mest tilfredse erhvervskunder
Brænder du for at udvikle rådgivningskoncepter og løsninger, der gør en reel forskel for erhvervskunder? Så er du måske vores nye forretningsudvikler i Sparekassen Kronjyllands udviklingsenhed.
Ifølge den seneste kundeundersøgelse fra analysebureauet EPSI har vi landets mest tilfredse bankkunder – både på privat og erhverv! Som forretningsudvikler på erhvervsområdet bidrager du til at, at vi beholder vores førerposition på området ved at udvikle og forvalte rådgivningskoncepter, -værktøjer og produkter til erhvervskunderne.
Du får ansvaret for at lede, udvikle og koordinere udviklingsinitiativer – lige fra de første ideer og analyser til lancering og implementering af færdige løsninger. Samtidigt bidrager du til at optimere eksisterende processer og er bindeled mellem afdelingerne, forretningssupport og stabsfunktioner. En af dine opgaver bliver blandt andet at sætte prisen på vores værditilbud og services.
Bliv en del af en dynamisk udviklingsenhed
I Forretningsudvikling har vi samlet vores fagchefer, forretningsudviklere mv. inden for områder som erhverv, Cash Management, investering, bolig, pension og forsikring, digitale løsninger og kort & selvbetjening. Du bliver dermed en vigtig del af en dynamisk udviklingsenhed med cirka 20 dedikerede kolleger.
Her får du rig mulighed for at udfordre dig selv og for at udvikle dig som forretningsudvikler. Det gør du blandt andet ved at få et stort ansvar for egne opgaver og have løbende adgang til sparring og videndeling med dygtige kolleger. Du får et tæt parløb med forretningsudviklingschefen på erhverv og en bred kontaktflade i hele organisationen.
Vi tilbyder dig løbende karriereudviklingsplaner og uddannelsesmuligheder, der understøtter dine ambitioner.
Sådan bliver du en succes i jobbet:
Efter 100 dage har du allerede fundet dig godt til rette i Sparekassen Kronjylland og tager ansvar for dine opgaver. Det er lykkedes særligt godt, fordi:
- Du har gennemgået vores målrettede onboardingprogram og er blevet introduceret til erhvervsområdet og de daglige opgaver i teamet.
- Du arbejder tæt sammen med vores forretningsudviklingschef for erhverv og bidrager aktivt til opgaveløsning og udviklingen af erhvervsområdet.
- Du understøtter forretningsudviklingschefen med udarbejdelse af roadmaps og leverer input til vores langsigtede mål for erhvervsforretningen.
Efter 12 måneder er du:
- Fuldt integreret i arbejdet og driver selvstændigt projekter, som bidrager til Sparekassens mål om fortsat at sikre de mest tilfredse erhvervskunder i Danmark.
- Du tager fuldt ansvar for roadmaps og udviklingsprojekter og er en aktiv medspiller i både strategiske og operationelle opgaver på erhvervsområdet.
Vi er særligt på udkig efter dig, der:
- Har erfaring som erhvervsrådgiver eller forretningsudvikler i den finansielle sektor, hvor du har opnået en dyb forståelse for erhvervskundernes behov og rådgivernes hverdag.
- Er nytænkende i din udvikling af koncepter og produkter.
- Er analytisk og strategisk tænkende og kan drive udviklingsopgaver i samarbejde med andre.
- Har stærke kommunikations- og formidlingsevner samt erfaring med Excel og gerne også Power BI.
- Kan tilpasse dig forandringer og trives i en hverdag, hvor både forvaltnings- og udviklingsopgaver fylder.
Erfaring med prisanalyse og -eksekvering i pengeinstitutter er et ekstra plus, men ikke et krav.
Forretningsudvikling – som holdsport!
Du kan glæde dig til at blive en del af afdeling, hvor vi både vægter et fagligt inspirerende arbejdsmiljø, har let til grin og går op i at have et stærkt fællesskab, så det er rart at gå på arbejde. Da vi sidder på Sparekassens hovedsæde, har vi tilmed nem adgang til at sparre med mange andre fagspecialister under samme tag. Vi tager ansvar for egne opgaver og projekter, men hjælper samtidig også kollegaen ved siden af. Vi ser nemlig Forretningsudvikling som en holdsport.
Vi tilbyder dig en hverdag med fleksible rammer, da vi ved, at der er andet en arbejdet, der fylder i dit liv. Du har således stor indflydelse på tilrettelæggelsen af din arbejdsdag og i et vist omfang mulighed for hjemmearbejde.
Er du klar til næste skridt i din karriere? Så ansøg nu!
Vi ser mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset køn, alder, seksuel orientering, religion, handicap, politisk overbevisning samt socialt og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Ansvar, udfordringer og fællesskab
Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 800 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.
Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar.
Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.
Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.