
Bliv kunderådgiver på Kongens Nytorv og få ansvar, indflydelse og et fedt fagligt sparringsmiljø
Til vores afdeling på Kongens Nytorv i København er vi på udkig efter en rådgiver, der sammen med os vil give privatkunderne økonomisk tryghed, og som vil bidrage med energi, gejst og idéer – både når det kommer til løsninger til kunderne, til opbygningen af en ny kundeportefølje og til hverdagen i afdelingen.
Indflydelse, udvikling og fællesskab
Hos os får du rig mulighed for at udvikle dig både personligt, fagligt og i rollen som kunderådgiver. Det gør du blandt andet ved at blive en del af et inspirerende fagligt miljø i afdelingen. Derudover får du adgang til løbende at bygge videre på din faglighed eksempelvis, hvis du ønsker at specialisere dig yderligere inden for privatområdet. Du får også stor indflydelse på dit job og din kundeportefølje, da du selv skal opbygge porteføljen fra bunden. Du kan derfor se frem til en opsøgende rolle over for nye kunder – samtidig med, at dine kolleger sørger for masser af kundeemner og leads.
Du bliver en del af en nyere afdeling, der slog dørene op for blot et par år siden. Vi har derfor ikke et fastgroet ”plejer” og hilser gode idéer og indflydelse meget velkomment. Da vi samtidig med dig søger en ny erhvervsrådgiver, kommer du med på holdet på et særligt spændende tidspunkt, da vi udvider holdet. Du får rig mulighed for at være med til at gøre afdelingen til en fortsat succes for både kunder, kolleger og Sparekassen og for at gøre endnu flere kunder opmærksomme på det, vi kan i Sparekassen Kronjylland. Alt sammen med gode kolleger omkring dig, som du kan sparre med og være med til at udvikle afdelingen sammen med. Vi har et godt sammenhold og hjælper hinanden i hverdagen.
Sådan bliver du en succes i jobbet:
Efter 100 dage har du taget ansvar for dine opgaver og føler dig godt hjemme i Sparekassen. Det er lykkedes, fordi:
- Du har gennemgået vores onboardingprogram, hvor du har lært dagligdagen i teamet at kende og deltaget i sammøder og sparring. Med din naturlige lyst til at skabe stærke relationer og resultater er du allerede ved at tage vores koncepter til dig og benytter dem i dit møde med kunderne.
- Dine kolleger har stor tillid til dig og din faglighed. Det har de blandt andet, fordi du er udadvendt og nysgerrig og ikke holder dig tilbage med at bede om hjælp eller at komme med gode input til teamet. Du er allerede blevet en naturlig del af afdelingens stærke privatteam.
- Du er god til at åbne døre til nye kunder og finder stor motivation i at være opsøgende og opbygge din egen portefølje fra bunden. Du trives samtidig med at snakke med alle typer privatkunder og er god til at snakke planer og drømme med dem.
Efter et år er du blevet en stærk sparringspartner for kolleger og kunder, og du bidrager til afdelingens høje kundetilfredshed. Det lykkes du om et år særligt godt med, fordi:
- Du udvider fortsat forretningsgrundlaget i din portefølje både gennem bestående og nye kunder. Du er proaktiv på dit netværk, ligesom du har masser af idéer til, hvor og hvordan vi kan tiltrække endnu flere nye kunder.
- Du rådgiver og udfordrer selvstændigt dine kunder og har opbygget stærke relationer til dem. Du har opnået kundernes tillid ved at udleve Sparekassens kundeløfter, og fordi du i din rådgivning drives af at se muligheder, finde løsninger og komme hele vejen rundt om kundernes økonomi.
- Kundetilfredshed står øverst på din dagsorden. For dig er det en særlig god dag, når kunderne oplever, at service eller løsninger er lidt bedre, end de havde forventet.
- Du er stolt af vores afdeling og bidrager til afdelingens synlighed og gode omdømme. Det gør du blandt andet ved at bidrage ved forskellige aktiviteter og ved at interessere dig for de muligheder, der ligger i vores markedsområde.
Vi bakker op om din succes i jobbet med rig mulighed for vidensdeling, dygtiggørelse og adgang til relevante kurser. Samtidig får du fleksible rammer, da vi ved, at der er andet end jobbet, der fylder i dit liv.
Vi er særligt på udkig efter dig, der:
- Har en finansiel uddannelse og har lyst til at rådgive privatkunder og give dem økonomisk tryghed
- Er proaktiv og tilgængelig. Kunderne skal føle sig godt serviceret og opleve, at de hører uopfordret fra os
- Er en dygtig holdspiller, der bidrager til fællesskabet med faglighed og godt samarbejde
Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring med – eller lyst til – at rådgive virksomhedsejere og kan håndtere engelsktalende kunder.
Du bliver en del af landets 10. største pengeinstitut, hvor der venter dig mere end 900 kolleger. Vi er en solid sparekasse i rivende udvikling og med et højt aktivitetsniveau, som giver gode resultater og høj kundetilfredshed. De seneste år har vi eksempelvis åbnet flere nye afdelinger – ikke mindst på Sjælland, ligesom vi ifølge den seneste kundetilfredshedsanalyse fra EPSI har landets mest tilfredse bankkunder - både private og erhverv.
Vi er en stor organisation med mange forskellige jobmuligheder. Får du på den lange bane helt nye interesser, har vi derfor også gode muligheder for at støtte op om dem.
Klar til et nyt spændende skridt i din karriere? Så kom og gør en forskel for kunderne sammen med os!
Vi ser mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset køn, alder, seksuel orientering, religion, handicap, politisk overbevisning samt socialt og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Ansvar, udfordringer og fællesskab
Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 800 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.
Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar.
Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.
Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.