Er du vores nye kollega?

Bliv kunderådgiver i vores nye fremadstormende afdeling i Vejle – og rådgiv Danmarks mest tilfredse privatkunder sammen med os

I starten af 2024 slog vi dørene op til vores nye flotte afdeling i Vejle, og det er rygtedes. Vi har derfor brug for endnu en kunderådgiver, der kan og vil tage imod både alle de gode privatkunder, der allerede er i afdelingen – og de, som kommer.

Du kan glæde dig til at opbygge din egen portefølje af privatkunder, som du skal rådgive, opbygge stærke relationer til og give økonomisk tryghed.

 

Indflydelse, udvikling og fællesskab

Hos os får du rig mulighed for at udvikle dig både personligt, fagligt og i rollen som kunderådgiver. Det gør du blandt andet ved at blive en del af et inspirerende fagligt miljø i Vejle, hvor du har nem adgang til hyppig sparring med 12 gode kolleger, der glæder sig til at fortsætte afdelingens høje kundetilfredshed sammen med dig. Udover at vi er gode til at hjælpe hinanden i hverdagen, prioriterer vi at have det sjovt sammen og at fejre vores fælles sejre. Derudover får du adgang til løbende at bygge videre på din faglighed eksempelvis, hvis du ønsker at specialisere dig yderligere inden for privatområdet.

Du får også stor indflydelse på dit eget job, da du selv er med til at præge udviklingen af din kundeportefølje – alt efter dine ønsker i forhold til kompleksitet, men også i forhold til, om du ønsker at skrue endnu mere op for den opsøgende rolle over for nye kunder.

Du bliver samtidig en del af en solid sparekasse og en organisation med mange forskellige jobmuligheder. Får du på den lange bane helt nye interesser, har vi derfor også gode muligheder for at støtte op om dem.

 

Sådan bliver du en succes i jobbet:

Efter 100 dage har du taget ansvar for dine opgaver og føler dig godt hjemme i Sparekassen. Det er lykkedes, fordi:

  • Du har gennemgået vores målrettede onboardingprogram, hvor du har lært dagligdagen i teamet at kende og deltaget i sammøder og sparring. Med din naturlige lyst til at skabe stærke relationer og resultater er du allerede ved at tage vores kundekoncepter til dig og benytter dem i dine kundemøder.
  • Dine kolleger i afdelingen har stor tillid til dig og din faglighed. Det har de blandt andet, fordi du er udadvendt og nysgerrig og ikke holder dig tilbage med at bede om hjælp eller at komme med gode input til teamet.
  • Du kan snakke med alle typer kunder og formår at tale drømme og planer med dem. Du trives med den tætte kontakt til dine kunder, når du skræddersyr løsninger til dem og giver dem et godt økonomisk overblik. Du er samtidig i fuld gang med at lægge en plan for, hvordan du vil opbygge og videreudvikle din portefølje.

Efter et år er du blevet en stærk sparringspartner for kolleger og kunder, og du bidrager til afdelingens høje kundetilfredshed. Det lykkes du om et år særligt godt med, fordi:

  • Du rådgiver og udfordrer selvstændigt dine kunder og har opbygget stærke relationer til dem. Du har opnået kundernes tillid ved at udleve Sparekassens kundeløfter, og fordi du i din rådgivning drives af at se muligheder, finde løsninger og komme hele vejen rundt om kundernes økonomi.
  • Kundetilfredshed står øverst på din dagsorden. For dig er det en særlig god dag, når kunderne oplever, at service eller løsninger er lidt bedre, end de havde forventet.
  • Du udvider forretningsgrundlaget i din portefølje både gennem bestående og nye kunder. Du er proaktiv på dit netværk, ligesom du kommer med idéer til, hvor og hvordan vi kan tiltrække flere nye kunder til afdelingen.
  • Afdelingens fællesskab og gode sparringsmiljø er du en aktiv del af, og du bidrager naturligt med din faglighed og erfaring. Du holder dig heller ikke tilbage, hvis du har forslag til, hvordan vi kan gøre noget bedre.
  • Du er stolt af vores afdeling i Vejle og bidrager til dens synlighed og gode omdømme. Det gør du blandt andet ved at bidrage ved lokale aktiviteter og ved at interessere dig for Vejle by og de muligheder, der ligger i vores markedsområde.

Vi drømmer om, at vi er hinandens bedste jobmatch mange år frem i tid. Vi bakker derfor op om din succes i jobbet med rig mulighed for vidensdeling, dygtiggørelse og adgang til relevante kurser.

 

Vi er særligt på udkig efter dig, der:

  • Har en finansiel uddannelse og er dygtig til at rådgive privatkunder og give dem økonomisk tryghed
  • Er proaktiv og tilgængelig, så kunderne altid føler sig godt serviceret
  • Er en dygtig holdspiller, der bidrager til fællesskabet med faglighed og godt samarbejde

Bliv en del af et ambitiøst hold

Du bliver en vigtig del af vores nye satsning i Vejle, hvor vi prøver nye ting af og hilser nye ideer velkomne. Her får du mange lokale kolleger, du kan sparre med - udover de fagspecialister, der er tilknyttet vores afdeling. Vi praktiserer stor åbenhed med blandt andet hyppig faglig sparring og et godt samarbejde. Vi har kort fra tanke til handling, og du får rig mulighed for at påvirke afdelingens videre retning og succes, da alle bidrager til vores fælles succes.

Samtidig bliver du en del af landets 10. største pengeinstitut, hvor der venter dig mere end 800 kolleger. Vi er en solid sparekasse i rivende udvikling og med et højt aktivitetsniveau, som giver gode resultater og høj kundetilfredshed. De seneste år har vi eksempelvis åbnet flere nye afdelinger, og ifølge den seneste kundetilfredshedsanalyse fra EPSI har vi landets mest tilfredse bankkunder - både private og erhverv.

Klar til et nyt spændende skridt i din karriere? Så kom og gør en forskel for kunderne sammen med os!

Vi ser mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset køn, alder, seksuel orientering, religion, handicap, politisk overbevisning samt socialt og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Ansvar, udfordringer og fællesskab

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 800 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar. 

Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.

Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.