Sparekassen Kronjylland er Danmarks bedste arbejdsplads for 3. gang i træk

Kundesupporter til fagligt fællesskab og modtagelse af nye privatkunder

Vil du hver dag gøre en forskel for nye privatkunder i deres første møde med Sparekassen Kronjylland og bidrage til at gøre deres skift til os så let som muligt for dem? Så er du måske den kundesupporter, vi er på udkig efter til vores afdeling, Ny Kunde.

I Ny Kunde har vi stor indflydelse på privatkundernes første vigtige kontakt med - og oplevelse af – Sparekassen. Vi går derfor hver dag på arbejde for at skabe gode kundeoplevelser for nye kunder, der skal tages godt imod.

Du kommer til at bidrage til, at kunderne kan føle sig trygge i vores rådgivning og support, og er med din korrekte sags- og dokumenthåndtering med til at sikre, at vi kan udleve vores kundeløfter. Du bliver derfor en vigtig brik i Sparekassens høje kundetilfredshed og kan se frem til at blive en del af et fagligt inspirerende miljø. I Ny Kunde får du nemlig 20 gode kolleger, som du kommer til at arbejde tæt sammen med – og får rig mulighed for at udvikle dig, din faglighed og vores opgaveløsning sammen med. Vi praktiserer stor åbenhed med hyppig faglig sparring. Samtidig er vi gode til at hjælpe hinanden og går op i, at vi har det sjovt sammen, mens vi skaber gode løsninger for kunder og kolleger.

 

Du kan glæde dig til at:

  • Arbejde med produktion:

- Godkendelse af AML

- Oprettelse af produkter, herunder lån, sikkerheder, konti, kort, netbank

- Opfølgninger på f.eks. underskrift

- Oprette overførselsanmodninger

  • Behandle henvendelser fra vores afdelingsnet og være proaktiv mod rådgiverne ift. afklaringer og spørgsmål
  • Kontakte kunder, når du mangler informationer eller skal have noget afklaret
  • Få eftertragtet specialistviden og et stærkt team omkring dig i Ny Kunde. Du får 20 hjælpsomme kolleger, der arbejder specialiseret med modtagelse af nye kunder. De 16 af os har – ligesom du får – base i et dynamisk hus i Hammel, hvor vi er omkring 100 specialister og sparringspartnere under samme tag. De øvrige fire af os er placeret i Køge. Du får derfor rig adgang til vidensdeling og sparring.

 

Sådan bliver du en succes i jobbet

Efter 100 dage tager du ansvar for dine opgaver og føler dig hjemme i Sparekassen Kronjylland. Det gør du især, fordi:

  • Du har gennemført vores målrettede onboardingprogram og deltaget på diverse kurser og sidemandsoplæring. Du har lært dagligdagen i Ny Kunde at kende og begynder at finde dit ståsted i teamet.
  • Du løser selvstændigt dine arbejdsopgaver med støtte og vejledning fra dine kolleger, som altid er klar til at hjælpe og assistere. Du er nysgerrig og holder dig ikke tilbage med at stille spørgsmål eller komme med input til teamet.
  • Hver dag nyder du godt af din store viden om produkter og sagsbehandling inden for modtagelse af nye kunder. Du er uddannet i den finansielle sektor og har sandsynligvis erfaring med dig fra et lignende job eller som kunderådgiver i et pengeinstitut.

Om 1 år er du en vigtig spiller i Ny Kunde, og sammen med resten af teamet bidrager du til, at Sparekassen ikke bare har tilfredse nye kunder i dag, men også i morgen. Det lykkes især, fordi:

  • Du udfører dine opgaver med en høj grad af selvstændighed. Du tager ansvar for opgaver og løsninger, men også for at holde dig opdateret på vores fagområde, så du løbende udvikler dig selv og vores team.
  • Afdelingens fællesskab og gode sparringsmiljø er du en aktiv del af, og du er anerkendt som en god samarbejdspartner og kompetent specialist. Det er du blandt andet, fordi du er fagligt stærk, og fordi du med dine gode kommunikationsevner har let ved både at yde sparring til kolleger i afdelingsnettet og i dialogen med kunderne. Du er nu desuden superbruger på de systemer, som indgår i sagsbehandlingen på dit område.
  • Du er løsningsorienteret og har et udpræget servicegen. Du sætter en høj standard for det serviceniveau, vi praktiserer over for kolleger i afdelingerne og Sparekassens kunder.
  • Du er struktureret og har orden i penalhuset. Du har et godt overblik og samtidig sans for detaljen. Det udnytter du blandt andet, når du bidrager til at få Sparekassens onboardingprocesser til at køre så smidigt og effektivt som muligt.

Vi bakker op om din succes i jobbet med rig mulighed for vidensdeling, dygtiggørelse og adgang til relevante kurser. Vi drømmer nemlig om, at vi er hinandens bedst jobmatch mange år frem i tid.

 

Stærkt fællesskab og solidt pengeinstitut

Hos os bliver du en del af et solidt pengeinstitut, som er inde i en stærk udvikling. De seneste år har vi eksempelvis åbnet flere nye afdelinger, ligesom vi ifølge den seneste undersøgelse fra analysebureauet EPSI har Danmarks mest tilfredse bankkunder – både private og erhverv. Vi er dermed en stor, ambitiøs organisation, og vi har mange forskellige jobmuligheder - også hvis du på den lange bane får nye interesser.

Vi ved, at der er andet end arbejdet, der fylder i dit liv. Du får derfor også fleksible rammer, så du i høj grad får indflydelse på tilrettelæggelsen af din hverdag.

Klar til et spændende næste skridt i din karriere? Og til at blive en del af et både fagligt og sjovt fællesskab? Så ansøg nu!

Vi ser mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset køn, alder, seksuel orientering, religion, handicap, politisk overbevisning samt socialt og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Ansvar, udfordringer og fællesskab

Vi er blandt Danmarks 10 største pengeinstitutter. Der venter dig mere end 800 kolleger fordelt på cirka 50 afdelinger i Jylland, Odense og på Sjælland.

Du bliver en del af en flad organisation, hvor vi vægter fællesskab samt medarbejder- og kundetilfredshed højt. Du får blandt andet rig mulighed for at få indflydelse, udvikle dig og tage ansvar. 

Vi har succes med at vokse, åbne nye afdelinger og have fokus på de personlige relationer. Hos os ringer kunderne ikke til et callcenter, men direkte til deres rådgiver. Vi vægter nemlig den personlige rådgivning højt og mener, at det er tiden, vi investerer, der gør forskellen.

Som garantsparekasse er vi selvejende. Det betyder blandt andet, at vi ikke har aktionærer, der skal have del i Sparekassens overskud. Det gør, at vi kan tænke mere langsigtet, ligesom det giver os stor frihed til at gøre en forskel i de lokalsamfund, hvor vi har vores kunder.