Hvordan bliver jeg kunde i en online bank?
Tanken om at skifte bank, kan måske virke uoverskuelig, men det behøver den ikke at være. Ikke hos KRON i hvert fald. Herunder kan du se, hvordan du bliver kunde i KRON:
- Du slipper for at køre en halv time ned til din lokale afdeling – du logger bare på computeren eller telefonen, så sidder din (måske) kommende rådgiver klar til at møde dig.
- På det første møde snakker vi lidt om, hvem du er, hvem vi er - og hvilke ønsker og drømme, du har.
- Herefter vil der være lidt hjemmearbejde til dig. Vi får nemlig brug for den fornødne indsigt i din økonomi, så vi kan få et overblik over, hvad vi kan tilbyde dig. Det er: Information om løn, skatteforhold, pensionsforhold, lån m.v. Og bare rolig, vi skal nok fortælle, hvad vi har brug for - og hvordan du nemmest deler informationerne med os.
- Når vi har kigget dine informationer igennem, mødes vi igen online og gennemgår sammen, hvad vi kan tilbyde dig, og hvad du har af ønsker.
- Hvis vi bliver enige om, at vi er et godt match og kan finde en fælles løsning, får du et tilbud om at blive kunde i KRON.
Se… det er faktisk slet ikke så uoverskueligt. Vi skal nok hjælpe dig godt og trygt igennem processen.
Hvad sker der herefter?
Når vi har fundet en løsning, der matcher dine behov og ønsker, går KRON i gang med at oprette dine nye kort og konti, ligesom vi sørger for, at du kan komme på vores net- og mobilbank. Når det hele er på plads, sørger vi for at få overført dine konti fra din tidligere bank og flytter dine betalingsaftaler - så du igen blot kan læne dig tilbage og se det hele ske. Vi bestræber os på at gøre det så let som overhovedet muligt for dig.