Du har fået ny privat mobil- og netbank i Sparekassen Kronjylland. I løbet af maj og juni bliver adgangen til gammel mobilbank lukket for alle privatkunder. Det sker i etaper og derfor ikke for alle på én gang. Hvis du ikke allerede bruger den nye mobilbank, bør du derfor gøre det.
Når din adgang er lukket, bliver du mødt af en fejlmelding, hvis du forsøger at logge på den gamle mobilbank. Du skal i stedet hente den nye mobilbank-app.
Forbedringer og nye funktioner i ny net- og mobilbank:
- Let adgang til de mest benyttede funktioner
- Du kan scanne og betale dine regninger (funktionen er på trapperne)
- Du kan få oplyst din PIN-kode, hvis du har glemt den
- Oversigt over dine eventuelle konti i andre pengeinstitutter
- Endnu større sikkerhed
- Virksomhedernes logoer bliver vist ved transaktioner
- Mere stabil drift
Her kommer du i gang:
Log på ny netbank:
Download ny mobilbank:
På din smartphone kan du også vælge at søge efter 'SparKron Mobilbank' i en af de to app-butikker. Den nye mobilbank er den med det mindste krone-logo.
Brug for hjælp til at komme på ny mobil- eller netbank?
Vores hotline sidder klar på telefon: 44 70 21 21. Her kan du få hjælp på hverdage mellem klokken 8.00 og 22.00 og i weekender mellem 11.00 og 20.00.
Vi håber, at du bliver glad for din nye mobil- og netbank. Vi har arbejdet på den længe og har haft kunder til at komme med input undervejs for at sikre dig den bedst mulige brugeroplevelse.
Selvom mange funktioner er meget intuitive og ligner dem, du allerede kender, er vi klar over, at alt nyt kræver tilvænning. Vi håber derfor på din tålmodighed, når du prøver det af de første gange.